|
Sv: Vekten stoppet opp
Opprinnelig lagt inn av Cathinca, her.
Nå har vekten stått stille i 1 uke. Foreløpig gått ned 3 kg på 2 uker, og de gikk jeg ned første uka. Skal ned 13 kg, ha igjen 10. BMI på 28.
Jeg prøvde meg på cola zero og atkins barer som "godis" i helgen. Ellers spiser jeg fett og proteiner.
Dere som har gjort dette en stund, kan jeg forvente at vekten vil gå nedover igjen, eller må jeg spiser mer fett og proteiner? (Kan skrive ned måltider for en dag om det trengs)
Jeg går tur nesten hver dag på ca 1 time.
Det er ingen selvfølge at din kropp tåler aspartam og malitol, så det kaaan være det som stopper det opp. Uansett synes jeg kanskje det er litt tidlig å begynne å leke med godteri som atkinsbarer, men det er bare min personlige mening. 
Få i deg mange forskjellige typer grønnsaker, ikke bare salat. Karboene skal komme derfra og beveg på deg hver dag. Helst til du svetter.
Du har jo ikke så mye overvekt, så egentlig er jo ikke kuren beregnet på deg som en starter kur(beskrevet som kuren "for deg med 30 eller mer i bmi") så tror du må leve desto mer etter boka hele veien. Jeg selv måtte være MYE mer bevisst de siste kiloene selv, var ikke mye jeg måtte tulle før nedgangen stoppet. Starter heldigvis fort igjen som regel. 
|