|
Sv: Hvorfor så intens moralsk forargelse??
Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.
Interessant at du sier dette med "kritisere det man ikke kjenner så godt til". Tror kunnskapen om kalorier, lavkalori, Grete Roede, Libra, Vektvokterne, suppedietten, Cambridge, Nutrilett, slankepiller (med og uten resept), fettforbrennende trening, styrketrening osv er ENORMT stor blant forumets medlemmer (jeg har over et par tiårs erfaring alene...)- og det er da en grunn til at disse vil være kritiske til de få (her inne) som har valgt andre metoder.
Tror få av oss her inne ble født inn i lavkarbokostholdets verden og aldri har forsøkt andre metoder for bedre helse og lavere vekt (hvis det finnes noen, si gjerne ifra!)
Jeg kritiserer ikke for å "beskytte" mine egne valg, de gangene jeg kritiserer gjør jeg det fordi jeg mener jeg har nok kunnskap og erfaring til å gjøre det... andre får stå for sine beveggrunner.
Men var ikke spørsmålet hvorfor lavkarbo fikk så mye kritikk da..!!???? Derav mitt svar; lett og kritisere hva man ikke kjenner så godt til. Hva man leser så ofte i avisene etc er jo at lavkarberne baaaare spiser bacon og smør... viser ikke til en veldig god kjennskap det gjerne?
jeg kommer heller aldri til og forsvare pulverdiettene, men at det finnes andre måter, med annen type mat enn vi spiser her inne, og slanke seg på - jo, det gjør det. 
|