|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.
Hvordan ville dere ha gjort det med kranser/blomster til graven og dødsannonse?? Sorry spørsmålet...
Men jeg ble litt satt ut da jeg ble nevt og ikke ungene mine i dødsannonsen.
Ungene mine har kjent svigermor i ti år og jeg har jo sett at det ofte er vanlig å skrive navn nederst uten slektskap.
Svigerinna mi og sambo har heller ikke planlagt at ungene mine skal være med på noen blomster. Bare jeg... Men, jeg er MEG og UNGENE! Teit ting å krangle om, men det er jo slik det er! Jeg har sagt klart ifra til mamma og pappa at når hvis atte de dør før meg så skal det være en egen linje for stebarn/stebarnebarn/de som var MED familien...
Teit at jeg skal henge meg oppi sånt.... 
Det er leit at barna dine ikke ble nevnt, du burde ha blitt spurt/varslet før annonsen kom på trykk.
Ang krans og blomster. Jeg var nylig skilt fra min mann da han døde. Vi gav stor krans fra ungene, og jeg gav egen bårebukett fra meg med enkle ord. Jeg ville takke for årene vi hadde sammen, men ville ikke gjøre noe oppstuss på dagen. Jeg var forøvrig sammen med ungene våre på første rad i kriken, og ved graven. Det var mest for ungene sin del.
Jeg var ikke nevnt i annonsen, men det hadde jo sin grunn og helt selvfølgelig.
til deg
|