|
Sv: Hvorfor så intens moralsk forargelse??
Opprinnelig lagt inn av Victory, her.
Går ikke dette begge veier da..?? Hvis man leser her inne er det ikke mye positivt og lese om de som velger andre metoder for og gå ned i vekt heller? Selv om de har før og etter bilder og vise til og kjempe resultater har de jo gjort det ved hjelp av feil metode ifølge mange sterke meninger her.
Tror man bare må godta at man ikke er like, en vei kan funke for en men ikke for naboen... Men virkeligheten er vel at det er veldig lett og kritisere hva man ikke kjenner så godt til for og "beskytte" sine egna valg på en måte. 
Interessant at du sier dette med "kritisere det man ikke kjenner så godt til". Tror kunnskapen om kalorier, lavkalori, Grete Roede, Libra, Vektvokterne, suppedietten, Cambridge, Nutrilett, slankepiller (med og uten resept), fettforbrennende trening, styrketrening osv er ENORMT stor blant forumets medlemmer (jeg har over et par tiårs erfaring alene...)- og det er da en grunn til at disse vil være kritiske til de få (her inne) som har valgt andre metoder.
Tror få av oss her inne ble født inn i lavkarbokostholdets verden og aldri har forsøkt andre metoder for bedre helse og lavere vekt (hvis det finnes noen, si gjerne ifra!)
Jeg kritiserer ikke for å "beskytte" mine egne valg, de gangene jeg kritiserer gjør jeg det fordi jeg mener jeg har nok kunnskap og erfaring til å gjøre det... andre får stå for sine beveggrunner.
|