Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-12, 22:44   #12293
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

JEG synes at det burde komme et nytt tegn i dødsannonsene! Hva er grensen for hvor mange år et eldre par skal ha kjent sine stebarnebarn før at de kan være med som familie???

Hvis det i dødsannonsen kan stå under barnabarn Fredrik+ kan jo det bety at det er et bonusbarnebarn. Det ER jo blitt slik at familie ER IKKE HVA DET VAR.

Bare for å ha sagt det - jeg synes selvfølgelig at dine barn også burde stått i dødsannonsen! Men det bør du nesten ta opp med samboeren din, regner med at han og søstra sammen forfattet dødsannonsen sammen med begravelsesbyrået? Det var sånn det ble gjort da min mor døde i alle fall.

Har forøvrig hørt om et tilfelle der det ble satt inn to dødsannonser, en fra barn og barnebarn og en fra samboer og katta... Ikke helt gode forhold der i "storfamilien" kan man trygt si.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)