Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-05, 00:51   #17
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Jenta mi nekter å legge seg, jeg orker snart ikke mer!!!

Hehe det var ikke mange som var for samsoving her inne nei. :P

Årh jeg klarer ikke, det er så grusomt når jeg må være streng og la henne gråte.. Men jeg vet jo at jeg må være standhaftig, vil jo ikke at hun skal bli et "monster" senere heller... :sukk:
Er egentlig ganske flink med henne på alle områder, utenom dette med sovingen. Sikkert fordi jeg elsker å sove med henne inntil meg om natta..

Jeg tror kanskje også hun er blitt litt mørkeredd, så i morgen skal vi dra å kjøpe en liten nattlampe til henne så hun får et svaaaakt lys på rommet sitt om natta. Dessuten tror jeg kanskje hun ikke liker å sove i sprinkelseng lenger.. Hun sover godt i vår seng på dagtid, uten noen av oss tilstede, men i sin egen sprinkelseng nekter hun å ligge! Lurer på om vi skal kjøpe vanlig seng til henne nå, det er vel vanlig å begynne med det en gang mellom 2 og 3 år, eller? Kan jo prøve, men jeg er redd det blir et helvete, for da kan hun jo stå opp som hun vil.. Men hvis vi er strenge og standhaftige der, så går det vel..

SUUUKKK. Hvorfor blir ikke barna født med hver sin personlige manual????