Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-05, 00:00   #10
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Jenta mi nekter å legge seg, jeg orker snart ikke mer!!!

Men det er jo mange som samsover lenge, det er ganske delt syn på dette. Dere syns ikke det er ok, men mange (også barnepsykiatere osv) syns det... Jeg syns man bør gjøre det som føles riktig for seg og sine, og om samsoving føles riktig for oss, så syns jeg det er ok. Tror ikke det blir så stort problem senere. Det får jeg ta da.

Jeg var faktisk sterkt imot samsoving før jeg fikk barn, bare så det er sagt. Det er så lett å vøre for og imot noe før man selv sitter i det hehe. Jeg har svelget sikkert 5000 kameler i løpet av min 2-årige "mamma-karriere". :P

Men jeg venner henne jo til å sovne i egen seng, så kan hun komme inn til oss om natta om hun føler hun trenger det.

Det er uansett ikke det at hun sover hos oss om natta som er problemet, det har funket brillefint det siste året, men det er det at hun nå nekter å SOVNE, uten en av oss tilstede... Det har hun ikke gjort før, med unntak av en kort periode for et halvt års tid siden. Tror nok det er litt grense-testing på gang ja. Det er jo alltid morsommere å være oppe med mamma og pappa enn å ligge alene i en kjedelig seng.

Jeg får ta en ferber igjen og se om det funker. Det gjorde jo det sist...