|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Godkveld kjære jenter! Da var sønnen min her igjen etter å ha vært en uke hos sin far, så jeg har kost meg sammen med han i kveld. For en gangs skyld satte han av litt tid til mamman, så det måtte jeg jo benytte meg av Vi har skravlet masse lavkarbo også. Så herlig å se hvordan han har lest seg opp, tilegnet seg masse kunnskap og virkelig satt seg inn i dette kostholdet! Jeg blir så stolt! Hadde alle disse journalistene som skriver tåpelige artikler, og alle som bare lirer ut av seg ting på arbeidsplassen eller i sosiale settinger, - ja tom enkelte såkalte ernærings-eksperter, bare satt seg inn i en brøkdel av det han har satt seg inn i, så hadde vi sluppet unna slike kommentarer som vi alle har blitt utsatt for
Prutti, masse lykke til med oppstart torsdag. Høres ut som en veldig god løsning du har kommet med mhp vekten, da slipper du stressfaktoren, samtidig som du kan bruke det som motivasjon for et langsiktig mål. -Støtter den løsningen 100% altså!
Hunden din er nydelig altså. Ikke vanskelig å forstå at du er nyforelsket i den Jeg har aldri kunnet ha hund heller. Datteren min har pesdyralergi og fikk astmaanfall bare hun var sammen med venninnen sin rett etter at hun hadde vært i stallen. Hun er mye bedre nå altså, men bør nok være forsiktig alltid.
Og soverommet ditt så fantastisk flott ut! -Du er flink til å pusse opp og å få det fint og koselig rundt deg!
Maria: Jeg får teste ut den risen en gang. Dersom det ligner på couscous, vil jeg helt sikkert like det, synes egentig couscous er bedre enn ris. -Og for en deilig middag du hadde laget, nam nam, fristende. Jeg har en sånn deilig oppskrift på marinade til svinefilet som jeg pleide lage tidligere, men det er honning i marinaden, så jeg har droppet å lage det. Kanskje jeg skulle eksprimentert litt med en erstatning....
Håper du ikke blir syk, vennen, ønsker deg masse god bedring og krysser fingrene for at det bare er noe lett forbigående
|