|
Sv: Veiedag for 15 kg-gjengen
Jeg er her jeg og!
Har gått ned i jula, var på 73,2 på fredag (og oppe i 74,4 rett før jul), men så har jeg vært veldig streng da. Og kommet litt igang med skigåingen. Eneste "utskeielse" har vært en klementin om dagen. Jeg savner frukt hele tiden...
Sliter fortsatt med at jeg mangler energi, selv om det er litt bedre nå. Var på hytta og hadde to fine skiturer i helga. Gikk fint i går, men idag ble jeg så inderlig sliten igjen. Hadde tatt med litt nødproviant og spiste litt sjokolade og en klementin underveis.
Var litt spent på om jeg var i ketose etter 2 sjokoladebiter og tilsammen 2 klementiner i dag. Men det var ikke noe problem! Nå brukte jeg vel opp de karbohydratene på skituren ganske raskt, men likevel...
Jeg lurer mer og mer på om jeg skal øke litt på kh. Nå ligger jeg på 25-30. Tror ikke jeg har vært ute av ketose noen gang på denne kuren, og MÅ komme ut av denne kraftløsheten snart. Men hva er lurt å øke med, i så fall? En gulrot? Eller mer frukt ! Tenk å spise eple.... Tror jeg skal holde meg helt unna brød, ris, pasta etc..

|