Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-12, 21:41   #4824
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hahahaha! Seriøst, rakket hun ned på lavkarbo i samme setning som hun annonserer at hun skal starte på pulverkur? Hahaha! Det var dagens gode latter, altså
Er mange på jobben min også som mumler masse om kolestrol, fettpåleiringer, latsabb-kur OSV OSV OSV. Jeg har gitt beskjed om at hvis de ikke har noe positivt å komme med, så kan de spare meg for forstyrrelsen og tiden de stjeler. Derimot kan jeg svare så godt jeg kan samt henvise til forskning ol. hvis det er aktuelt - på konkrete spørsmål/problemstillinger. Det irriterer meg fortsatt at folk skal komme til _meg_ med sine negative holdninger.

Nå har det seg forøvrig slik at jeg har måttet utsette starten. Jeg må fylle fryser og kjøleskap med muligheter for kreativitet på kjøkkenet. Kan ikke bruke ukesbudsjettet kun på simple ingredienser, da blir jeg lei. Lønn torsdag, og da er det start. Og det er lege, psyk og familie inneforstått med. Blir veiing hos psyk hver uke, og jeg får ikke se tallet nå på torsdag eller utover før etter påske. Motivasjon!!

Legger opp litt bilder

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat