|
Sv: Veiedag for 15 kg-gjengen
...halloen!
Godt nytt år!
Jeg henger med fra denne siden av denne skjermen. Lot meg selv få "slækk" i julen og valgte hele FIRE biter Twist og FIRE av naboens pepperkaker som vi fikk i gave..... jeg sier dette i fullt alvor, men vet jo at det ikke var all verdens mengde, men dette kombinert med en god dose lavkarbosnop igjennom jule- og nyttårsdagene og jeg vippet nesten 4 - FIRE - kilo opp!!!!!!!!!!!!!!
*dåne*
Jeg spiste nok også mer mat igjennom denne uken, men dog da.... er det mulig?! Kroppen min er dum. Faktisk. Rett ut sagt; dum.
Jaja. Da har jeg lært det også. Jeg kan IKKE lage lavkarbosnop og jeg kan IKKE unne meg noe av det jeg ikke skal ha. Da må jeg betale og det gidder jeg ikke.
Men men. Jeg var på vekta 1. nyttårsdag og så et tall over 78 kilo. Torsdag - 4 dager senere - viste vekta 76 blank. Jeg var da optimist og tenkte at jeg nok skulle ta knekken på julensoppgang temmelig fort og kanskje være tilbake til 74 og noe ved kommende veiing onsdag. Vel. En snikkikk i dag lover ikke at jeg klarer det, men jeg er på rett vei.
Jeg trente noe mindre igjennom julen, men jeg trente. Lå ikke på sofa igjennom jul- og nyttår. Denne uken har jeg tilbakelagt over 1000 minutter med trening og jeg står på videre. Legger opp en ny, god uke med trening.
Jeg har kjent godt på en misfornøyd kropp igjennom den siste uken. Søtsug og hodepine, samt litt kvalme. Greit nok. Vet jo hvorfor det skjer.

|