Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-04, 21:19   #2
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av
Ikke gi opp enda!

Det kan jo være at du er av dem som må ned til et ganske ekstremt nivå i begynnelsen for å lykkes. Kanskje du til og med spiser for lite. Bare du spiser riktig, så er det jo ikke noe i veien for at du kan spise etter kl 1800 f.eks. Kanskje du spiser for mye grønt? I stedet få å gi opp, så burde du ta deg bryet med å lese igjennom kapittelet om de 14 første dagene en gang til. Kanskje finnes det en liten ting du har glemt å ta hensyn til? I verste fall, så må du kanskje igjennom fett-fasten for å lykkes.

Det jeg vil frem til, er i hvert fall at det er så mye som kan justeres på, og jeg håper du finner ditt nivå for å lykkes.

Selv har jeg mislyktes flere ganger, men det er helst fordi jeg alltid har hatt hastverk, og ønske om å ta av veldig mye på for kort tid. Denne gangen skal jeg strekke det utover et helt år, og ikke stresse. Vet at det er mye hjelp å støtte å få her inne, og det skal i hvert fall jeg benytte meg av.

Lykke til videre

nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat