Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-12, 19:46   #27
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Fiskekaker fra Båtsfjord!

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Det er svært mange som har hentet oppskrifter som opprinnelig har vært postet først her inne... synes det er dårlig at man ikke kan fortelle hvor de er hentet fra jeg, men det er kanskje viktigere og ta æra sjøl? Ingers lavkarbobrød feks, er med et par små unntak helt likt Karins "mitt aller beste brød". Når til og med stekemetoden(!) er helt lik så er det ingen tvil...

Jeg pleier så godt jeg kan når jeg deler oppskrifter og dele fra originalt og opprinnelig poste-sted

Helt enig. Det er jo bare alminnelig høflighet og respekt for andre å vise til kilden. Noen er rett og slett bare frekke