Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-12, 19:03   #210
Dilly
Seniormedlem

Dilly sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Jeg har vært jo-jo slanker hele livet. Opp og ned 10-20-50 kg er en uvane for meg.. men den siste store vektnedgangen har jeg brukt 3,5 år på. Først begynte jeg å få kontroll på hvor store mengder jeg spiste og endret det til ofte og lite. Spiste f.eks et knekkebrød med ost eller en yoghurt eller littegrann varm mat opptil 6 ganger i døgnet. Vekk med sukker. Dette holdt jeg på med i 1/2 år. var stadig sulten, men det gikk seg til.. Så har jeg egentlig bare spist lavkarbo etterpå, men fortsatt ganske lite.
Vanlig hverdag er at jeg spiser 2-4 biter av nannahs knekkebrød på jobb, med ost og paprika. Så spiser jeg middag når jeg kommer hjem. Samme som dere andre. Kjøtt/fisk og grønnsaker. Det viktigste har vært å bli kvitt sukkeravhengigheta.

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat