Her var det mange gode tips Om jeg skal ha mer fløte i ville det ikke vært farse men suppe... jeg brukte godt over en putt med fløte til den mengden fisk jeg hadde i + litt vann som jeg risitet ut kartongen med. jeg brukte ikke mye olje heller i forhold til fisk. Farsen var for løs til å kunne rulles i hånden, jeg "satte" dem i pannen med 2 skjeer. Fisken var iskald, og faktisk ikke helt tint når jeg kjørte den i hurtigmikser. Saltet hadde jeg i nettopp pga bindeevnen fordi jeg regnet med at det var det samme der som med kjøttdeig? (Jeg har vokst opp med en mor som har gått på gammeldags husmorskole, så jeg har fått mange gamle tips inn med morsmelka ). Ang mel, så vet jeg at det er en eller annen form for mel i alle slike kaker opprinnelig..., men siden kjøttkakene mine fint klarer seg uten hvetemelet jeg før brukte, så håpet jeg at det var sånn med fiskekaker også Nå er jo potetmel bedre for meg enn hvetemel da (har glutenintoleranse)... jeg kan jo vurdere å teste det ut og se hvordan det blir med potetmel (på tross av lavkarboen??) Fiskesmak gjør ingenting. Smaken liker vi alle sammen. Gutten på 8 skrøt masse av kakene og spiste 4 stykker til middag. Så utvanning av smak er ikke noe must her hos oss.