Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-12, 13:41   #52
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Januarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av sistegang, her.

"Mini sprekk" i går kveld blei noen julekaker i går kveld, men sprekken stoppa der. Så jeg får ta med meg gemalen på butikken i dag, for å forhindre at jeg kjøper smågodt. Trist men sant, så dårlig viljestyrke har jeg.

Vet du hva, sistegang? Jeg synes du er tøff. Du er tøff som tar med deg mannen i butikken! Du er tøff som innrømmer at du er svak! Og du er tøff som klarte å stoppe med noen julekaker. Jeg hadde en planlagt sprekk på to uker i oktober. Den varte fram til og med første nyttårsdag. Det var ikke planlagt, for å si det sånn. Jeg klarte bare aldri å hente meg inn. (...og så spiste jeg meg møkklei på sjokolade og snop i jula hos svigers så ordna det seg ) Så ta med deg mannen i butikken du! Jeg bruker sambo på mer eller mindre samme måte. Det hjelper Stå på! Jeg heier på deg!

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat