Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-12, 12:25   #4820
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Godmorgen! Da er jeg oppe igjen Ja, du hadde rett, Maria, ble litt sent i dag. Men hadde en velldig koselig kveld med datteren min i går! Kjekt med mor-datter skarvletid. Vi hadde også pizza, men jeg kjøper med jevne mellomrom inn de bunnene fra lavkarbohuset, slik at jeg alltid har de i hus, da blir det ikke noe problem å ikke ty til andre løsninger. Du var flink som ikke lot den pizzaen få deg til å skjeie ut resten av kvelden også! Mange lavkarbo retninger som tillater litt fullkornsprodukter, så det ble nok ikke så veldig høyt kh inntak i går likevel, tenker jeg. Så koselig med masse julebukk besøk da!!! Jeg har ikke hatt besøk av noen her, men her er det vel også mest vanlig med julebukk i romjula.

Så koselig å se deg her inne igjen, velkommen tilbake i lavkarboverdenen, Lille Venn, og masse gratulerer med barnebarnet. Godt å høre at alt står bra til med dem! Man blir jo lett litt bekymret når de er for tidlig fødte, men i dag er de jo så flinke på sykehusene.

Så flinke dere begge har vært og ryddet ut jule. I DAG skal jeg ogsp til pers, altså. På dagen blir det rydding og vasking. I kveld ble jeg invitert bort til en venninne. Vin to kvelder på rad!!! Pleier ikke det jeg.... Men det blir nok koselig tenker jeg!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat