Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-12, 11:01   #23
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Lavkarbodiett er ikke bra for barna" Aftenposten

Hadde jeg sluppet kornmat fra barnsben av hadde jeg sannsynligvis unngått 15-20 år med kronisk bihulebetennelse som seinere eskalerte inn i mellomøret og har serk sammenheng med cubital tunnel syndrom som jeg fikk for 3 år siden. Hadde bare noen sett sammenhengen...
Dette er gener som sannsynligvis "går i familien", vil jeg tro. Har 2-3 tantebarn som sliter med bihulene og et par friske. MEn dessverre ingen som er villig til å eksperimentere med 2-3 måneder uten korn.

Jeg mener at en moderat lavkarbo (altså karboredusert, ikke karbofri) diett ikke skader noen og sannsynligvis er mye bedre - også for barn - enn det myndighetene anbefaler.