Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-12, 00:54   #22
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Lavkarbodiett er ikke bra for barna" Aftenposten

Opprinnelig lagt inn av Dolsi, her.

Likevel mener jeg det blir feil å fostre opp friske barn på lavkarbo.
Men det er nå min mening, andre får gjøre det som er rett for dem

Du må jo selvfølgelig gjøre som du tror er best, men du kan ikke klandre andre for at de vil at barna skal fortsette å være friske. Sunn mat er jo også forebyggende. De aller aller færreste snakker om nullkarbo til barn og det er ikke snakk om fanatisme hvor barna aldri får smake på usunn mat. Det er i de aller fleste tilfeller snakk om å fokusere på ren mat og sunn mat til hverdags.

Huff, jeg kjenner ei som er så fanatisk med kostholdet at hun slo brødskiva ut av hånda til sønnen. I barnehagen hadde han nemlig tatt ei skive vanlig brød og ikke speltbrødet med lønnesirup som hun baker. Alt skal være uraffinert i den heimen. Det er jo bedre enn raffinert, men unødvendig å slå maten ut av hendene til sønnen mens han sitter i barnehagen med andre barn rundt seg.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat