Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-12, 17:46   #4818
MariaB
Seniormedlem

Medlem siden: May 2009
MariaB er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Godformiddag, Maria! Ja, ser ut som vi blir litt alene her inne. Litt overraskeraskende egentlig at ikke flere tyr til forumet nå på nyåret med hverdag og gode forsetter. Lurer veldig på hvordan det går med alle!

Ta godt vare på guttene dine du Maria, mor - sønn forhold kan også være veldig nære og gode -Og hvem vet, kanskje du en dag finner ut at du vil få ett lite knøtt til -En vet aldri, og da kan det jo bli ei lita jente. En venninne av meg har to gutter og bestemte seg for en attpåklatt (eller bestemte seg, jeg tror ikke egentlig det var helt planlagt...) -og da kom jenta, du, de hadde jo vært lykkelige over barnet uansett, men tror det var ekstra stas at attpåklatten ble jente

Har ikke lagt de store planene for helgen. I kveld blir det kos med datteren. Og så må jeg definitivt bruke noe av helgen på å rydde bort julepunt og vaske hus. Ellers vet jeg ikke, skulle vært en tur på salget, men nå har jeg vel utsatt det så lenge at det knapt er noe igjen....
Har du noen planer da, Maria?

hehe, vi har vel ikke lagt babyplanene helt på hylla, men det er definitivt noen år til det blir aktuelt, og om det blir gutt eller jente spiller forsåvidt ingen rolle så lenge vi alle er friske og raske.

Vi har ingen store planer vi heller. Var en tur på salget i dag for å bytte noen julegaver, og det var definitivt masse salg igjen! Nå ble det særdeles lite på meg da, for jeg drasser jo på 3 lite shoppingglade menn

Opprinnelig lagt inn av Lille venn, her.

Godt nyttår til dere alle sammen.

Ja, da er jeg også tilbake i hverdagen, og får begynne for fullt med de gode vanene fra i høst.
Fikk et nytt barnebarn som ble født 5 uker før tiden, så det har vært ganske hektisk med mye barnepass av den på 18 mnd. og julestress i tillegg. Men, nå har det nye knøttet vårt blitt 5 uker, og kommet seg over 3 kg.
Er jo 13. dag jul i dag, så jeg har brukt dagen til å rydde ut jula. Nå skal jeg ut å handle og fylle opp med masse gode grønnsaker og skal handle inn til både brød og knekkebrød. Satser på en bakedag i morgen.

Ha en fin kveld alle sammen

Godt nytt år og gratulerer med nytt barnebarn!! Utrolig kjekt å se deg igjen! Så godt å høre at den lille vokser

Ja, apropo 13. dag jul. Her i distriktet er det vanlig for barna å gå julebukk i dag, og heldigvis husket jeg å kjøpe noe godis i byen. Da gjenstår det bare å se om det kommer noen fine bukker på døra!

Og jeg innrømmer på forhånd en liten utskeielse; Jeg skal spise litt pizza ikveld. Ikke med bakemiks, men med grovbakst mel. Sånn, der var det sagt

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat