Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-12, 13:20   #181
humptydumpty
Juniormedlem

humptydumpty sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Det våte vestland
humptydumpty er på en erverdig vei

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

I dag våget jeg meg på vekten for første gang etter jul, og den var vennlig nok til å vise 1.2 ned siden sist veiing 20.12. Puh... Egentlig burde jeg gi blaffen i hele vekten, siden jeg så tydelig merker at kroppen blir mindre selv om ikke den forbaska skalaen alltid bekrefter dette...

Egentlig vil jeg jo veie meg hver dag, men jeg kjenner at det er viktig at jeg slipper kontrollen litt og bare fokuserer på å spise og å leve riktig og så får resultatene bli som de blir. Jeg har jo ikke dårlig tid, det får ta den tiden det tar.[/quote]
Hør-hør...! Et godt og nyttig mantra jeg skal legge mellom ørene!
Pleier å veie meg en gang pr uke, men det er antakelig for ofte... "Dagens" tarm-og blæreinnold samt kroppens væskeopptak varierer jo noe veldig, og det er jo ikke ensbetydene med at vi har lagt på oss, er det vel?! Kanskje disse vektene som måler fett/vann prosent er en god ide? Er det noen som har erfaring med disse?

Nå skal jeg ut å gå halvannen-mil-runden min, med freske fraspark og kul musikk på ørene. Om noen har tips til energigivende musikk til spillelisten min tar jeg gjerne imot!

Ha en fin dag alle sammen!