Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-12, 12:33   #12203
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Tror ikke det er uvanlig. Jeg reagerer ganske sterkt på enkelte parfymer/aftershaver, faktisk i den grad at jeg ble beskyldt for å være rasist, da jeg ba en kollega vennlig om å flytte seg på grunn av det (åpent kontorlandskap, jeg satt på en pc med spesiell programvare, han kunne sitte hvor som helst) ...

Jeg var i FAU noen år, og der var det ei som reagerte på min parfyme. Prøvde å være flink å ikke spraye meg før jeg gikk, men hvis jeg glemte det, satt jeg meg lengst unna. Hun ble i hvert fall ikke beskyldt for å være rasist, he, he. Noen mennesker er bare dumme, og aner ikke hva det betyr å ta hensyn.
Så, jeg lat den rosa post-it lappen stå på flaska jeg, og gleder meg til å se hva gubben gjør med den når han kommer han hjem.