|
Sv: Dagbladets forside 04.01.12
Opprinnelig lagt inn av surfeline, her.
Vel, jeg utviklet overvekt og gallestein av diverse lavKALORI kurer opp igjennom årene. Usunn livsstil vil noen si, men faktum er at jeg har kjempet mot disse kiloene siden jeg var ca. 14.
Gallesteinen kom (ifølge naturterapeut) - at dersom man ikke får nok fett i kosten som skyller gallen ut (diverse lavkalorikurer), blir det liggende igjen og krystalliserer seg. Ja, jeg fikk også problemer når jeg begynte å spise fett igjen (minus 25 kg Fedon) - og ja, jeg måtte operere.
I den perioden fra jeg ble syk til jeg ble operert gikk jeg opp 10 kg. Jeg spiste bare brød og mager annen mat. Jeg spiste lite - men la på meg allikevel???
Gallestein og blære er borte - og jeg spiser nå lavkarbo. Har gått ned ca 20 kilo og er friskere enn noen sinne - og vet dere, alle blodprøver er supre! Det var de ikke for et år siden 
Min justering er: jeg spiser nøyaktig det samme som før, unntatt brød, ris, pasta, potet. Mer grønnsaker/salat. Mer fett (mest olivenolje, frø) og ikke sukker... Jeg har ikke vondt i kroppen lenger - jeg har ikke veskeansamlinger i kroppen lenger, jeg har ikke bihulebetennelse, andre betennelser osv.
Den som ikke tror det kan la være - takk og lov for at jeg tok bort gallesteinen og fikk fortsette med lavkarbo!
Grattis! Fantastisk lesning! Og ikke det minste et unikt tilfelle, mange som har opplevd lignende. 

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|