Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-04, 18:00   #12
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av renate

Betyr det at det er 0 karb i dietorelle?????...

Nei, det betyr det ikke, det er masse karber, men av den sorten som ikke telles da det er kunstig søtstoff/sukkeralkoholer.

Som Iset sier, man skal ikke spise slikt under induksjonen, - etter hvert kan man prøve seg frem med hva en tåler. Noen (som kjære Iset her) kan spise masse uten at det innvirker på vektnedgang eller toalettbesøk (!). Andre (som meg) kan ikke spise noe av dette uten at: a) vekt tapet stopper opp, og/eller b) tilbringer resten av kvelden/natten på do.

Opprinnelig lagt inn av Kalorine

Nille, kan jeg få lov til å spise en pose? Vær så snill?

Bare trykk i trynet du !! Bare vær forsiktig i begynnelsen !!

Alle reagerer forskjellig og alle må prøve seg frem til hva de tåler. Noen tåler Dietorelle men ikke Solanos etc. Prøv ! Men om vekten stopper opp og dobesøkene blir plagsomme, så er det kunstige søtstoffet det første som bør fjernes !

..............dette her finner dere fort ut av !