Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-12, 09:21   #4815
MariaB
Seniormedlem

Medlem siden: May 2009
MariaB er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Når jeg lager lapper har det hendt jeg har laget stor røre og bare stekt opp noen, satt røra i kjøleskap til neste gang, regner med det burde gå bra med pannekaker også, så kanskje en ide til neste gang.

Ja, etter alle stressymptomene i høst fant jeg ut at det er på tide å ta signalene litt mer alvorlig og ta bedre vare på seg selv. Du må passe på det du også nå når du begynner på skolen Maria. To små, mann som ofte er borte og skolegang kan fort bli stressende, så finn deg noen pusterom. Håper du har en familie som kan avlaste deg litt.

Kjenner jeg er godtesyk i kveld - har ikke helt kommet over avvendingsperioden fra å sitte og spise avkarbogodt på kvelden.... Men trøster meg med at i morgen kveld kommer datteren min hit en tur og da skal vi lage lavkarbo pizza og kose oss med det og en flaske vin. Litt rart du når knøttene blir så store at du kan sitte i sofan og skravle og drikke vin med dem. -Det er kjempekos det altså - men glem ikke å nyt denne tiden mens de er små også - så kos deg skikkelig med bildene av minstemann det stste året og sjekk ut hvor fort han vokser -Tida flyr fram til han sitter der med vin (eller øl)glasset i sofakroken sammen med deg hehehe - utrolig med sant.

God morgen!

Det ser ut som om det forblir meg og deg en stund, bente

Ja, neste gang lar jeg røra stå i kjøleskapet :nikker: Positivt overasket over resultatet med bakemiksen faktisk! Sambo ønsker seg pizza på lørdag, så kanskje jeg skal prøve oppskriften bakpå boksen. Miksen er forsåvidt så dyr, at det er ikke noe man kan unne seg hver dag. Sikkert like greit

Vi har heldigvis mye familie rundt oss, og de stiller villig opp om jeg skulle trenge avlastning. De er supre

Det hørtes utrolig kos ut med vin sammen med datteren! Jeg har jo ingen døtre, og noen ganger kjenner jeg det er litt sårt at jeg kanskje aldri skal kjenne på det gode forholdet jeg har til min mor. Jeg får heller stelle godt med de gutta jeg har

Planer for helgen, Bente?

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat