Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-12, 13:03   #4810
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

prater liksågodt litt med meg selv jeg! Håpet er jo at dess mer aktivitet, dess flere lokker vi tilbake

Jeg foretok en aldri så liten smugveiing i dag, og det er tydelig at jeg har tisset mye av en grunn. 68, 9 kg mot mandagens 70,4! veldig oppmuntrende! Jeg regner med at det går tregere fra nå av, spesielt siden jeg har begynt å trene. Det pleier å sakke ting ned for meg, men jeg vil heller ha tunge muskler enn lett fett

Hvordan gikk det ute i går, Bente?

Wow, så bra vektnedgang!!! Da var det je bare vann du hadde fått på i julen da, det er jo greit, må jo regne med det når en spiser mer kh
Helt klart bedre med mer muskler, ja! Jeg trener jo mest dans, så man bygger ikke så mye muskler av det, men i salsa bruker du jo veldig hele kroppen når du danser, så det er derfor veldig godt for kjernemuskulaturen. Eneste som holder ryggen min skikkelig i sjakk er faktisk å danse!

Det gikk faktisk veldig greit ute på middag i går. Alle de andre ville bestille en 5 retters meny, så da måtte jeg nesten være med på det også. -Men jeg sa til servitøren at jeg ønsket det tilpasset lavkarbo, at de skulle droppe alt av pasta, poteter, ris, ta saus i en skål vedsidenav, og heller gi meg litt ekstra grønnsaker, og at jeg bare tok kaffe istedenfor dessert. Man fremstår jo som litt sær, jeg kjenner på det, men på den måten kan man i alle fall delta på slike ting av og til. -Alternativet er jo å si nei takk til å være med, og da får man jo heller ikke med seg noe av det sosiale med slikt, og siden jeg nå har begynt i ny gruppe tenkte jeg at det var litt viktig å være med på det sosiale.

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat