Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-05, 23:03   #1
LSH
Nytt Medlem

LSH sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Hvor: Oslo
Alder: 50
LSH er på en erverdig vei

Kan noen hjelpe? Gir snart opp.....

Jeg lurer på hva jeg gjør galt og vil gjerne ha noen tilbakemeldinger. Startet med Atkins kosthold for noen uker siden, med introduksjonsperioden, og har gått ned kun to, TO, kilo . Jeg følger opplegget nøye og spiser kun varer fra listen over hva som er lov. Jeg teller karbene nøye og har prøvd både å fordele gronnsakene utover dagen og å kun spise de til ett måltid. Da jeg bare hadde gått ned de to kiloenen etter 3 uker på dietten tok jeg en pause. Gikk da ned to kilo til. Startet på dietten igjen og gikk da OPP de to kiloene jeg hadde mistet. Kanskje det er noen av dere som kan gi meg noen tips om hva jeg skal gjøre got å få dette til å fungere? det vil jeg nemlig gjerne for kosten er flott for mitt candidaproblem. Legger til at jeg har tatt medisiner for candidaen og at det problemet nå er minimalt.

Et lite spørsmål til slutt. Jeg har hittil vært veldig nøye med å kun få i meg de typer søtstoff som anbefales, men lurer veldig på hvor viktig dette er. Kan jeg spise/drikke andre søtstoff også så lenge det er "falskt", ikke gir energi.
Takker på forhånd for alle svar, tar de imot med stor glede.

LSH

LSH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat