|
Sv: Dag 1 overstått, føler meg helt forferdelig!
Det går seg til ja. Ikke press i deg så mye fett at du får avsmak på det nå, ta det heller som en gradvis opptrapping over tid. Jeg spiser mer fett nå enn jeg gjorde de første månedene, siden jeg har blitt gradvis mer bevisst på behovet. Jeg har lært mye av forumet her, og også av diverse lavkarbo bøker jeg har lest. Så etter hvert føles ting mer og mer naturlig. Jeg spiste for eksempel aldri skinnet på kyllingen før, men nå er det nesten en selvfølge å spise det. Jeg foretrekker også kyllinglår fremfor brystfileter, siden lårene har mer fett (og smak). Egg er en glimrende fettkilde, så det spiser jeg mye mer av nå enn før. Stort sett 2-4 om dagen. Så bare ved å bevisst ikke velge de magre variantene er du langt på vei..
Jeg var også veldig ullen i hodet de første par ukene, men det går over. Og når det først gikk over fikk jeg et energikick uten like, nesten som å bli 20 igjen.. Dette har avtatt litt underveis, men livet er fortsatt lettere på alle måter nå enn det var for et halvt år siden!
|