Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-12, 12:30   #22
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ingers lavkarbobrød i butikken ...

Opprinnelig lagt inn av Albatross, her.

:fnis: Tja.... de er nok klar over det men er vel noe ikke de gidder bruke penger på? du kan jo sende de en mail da

Såvidt jeg vet har de svært stor kundekrets og ser det kanskje ikke nødvendig og tiltrekke seg flere akkurat nå fordi de har mer enn nok arbeid med og dekke de de har i dag?

Jeg vet de også skal gå i gang, eller er i gang med prosjekt sammen med LMFNorge (landsforeningen MOT fordøyelselssykdommer, hehe morsomt navn...) og sjekke om lavkarbo kan gi effekt mot chrons. Noe jeg vet det gjør, flere jeg kjenner med chrons har fått et nytt liv, men de må jo ha en ordentlig studie før de kan si noe sikkert.

De gjør seriøst en flott jobb spør du meg!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat