|
Sv: Back in style!
Nå begynner jeg å bli klar igjen, er her inne og leser meg opp litt motivasjon, og har fløte i kaffen bare i tilfelle jeg starter i dag De siste dagene har jeg jobbet hardt med å tømme skuffer og skap for julegodter og julekaker, så nå er det mest lavkarbogodteri igjen
Hele jula har jeg vært bestemt på å komme meg tilbake på lavkarbo igjen, og har brydd meg lite om kiloene som er kommet på... Veide meg i går og har gått opp 4,5 kg. Kunne vært værre enn det....
Har en ny motivasjon nå... Var hos legen pga ryggen i begynnelsen av desember, og jeg nevnte at jeg har tenkt på brystreduksjon en stund. Bruker str 85 DD, og har fått groper i skuldrene av bh'n. Det har nok litt å gjøre med mine ryggplager. Jeg har tenkt på det noen år, men jeg ville bli ferdig med å få barn, og ned i vekt først. Jeg har 3 barn, så det er jeg ferdig med, så det er bare vekta igjen. Har hørt at det er lang ventetid, så tenkte at jeg har god tid, men jeg fikk innkalling alerede før jul, og har time om en uke! Regner med at de sier at jeg må ned i vekt, så jeg får bare møte opp og få hjulene i gang. Kan hende jeg til og med må gå mer drastisk inn for raskere vekttap... Får se hva som skjer!

|