|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Så flink du var og motstod både tacolefser og småkaker i dag, Maria - kjempebra - deilig med slike seiere
Ja, nå har stormen roet seg her også - nå bare drypper det litt sånn halveis sidelengs som vanlig er i Stavanger
Jeg orket meg rett og slett ikke ut i været jeg, fant ut at jeg hadde litt fløte, smør og en del rester av fenalår fra julen, så da ble det smørgrøt med fenalår til middag, så slapp jeg å handle. Har også noen skiver av lavkarbohusets lavkarbo brød i fryseren, så det får bli ett par skiver av det med resten av fenalåret til kvelds. I grunnen var det greit at det ikke var uteværende, så fikk jeg spist opp disse restene.
I morgen skal jeg ha møte hele dagen med lunchservering inkludert, så er spent på om vi får servert noe spiselig, får ta med meg litt ost og nøtter i veska i tilfelle det ikke er noe jeg kan spise der. -Om kvelden skal jeg også ut og spise med den nye gruppen min på jobb. Skal bli kjekt å bli litt bedre kjent med dem, og så håper jeg det er mulig å bestille noe mat på en ok måte, slik at jeg ikke bir stemplet som en sær og håpløst person nå når jeg nettopp har startet der
I kveld skal jeg prøve å komme meg i seng litt tidlig, må prøve å få orden på døgnerytmen igjen - natti natt
|