Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-12, 17:24   #4803
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

God dag!

Er her fortsatt! Hjemme fra tilvenningsdag to, og mini er der fortsatt. Håper det går bra!

Kostholdet går fortsatt bra! Kjenner antydninger til sug, men det er håndterbart. Litt kaffe eller vann ordner biffen Merker at en del vann er på vei ut av kroppen, for jeg tisser i et kjør! Magen kjennes allerede mindre oppblåst ut, så det er tydelig at karbene er på vei ut
Lunsj bestod at eggerøre med rømme, spekeskinke og litt tomater. Nam nam

Hvordan er det med dere idag?

Jeg kom akkurat hjem fra jobb. Tenker meg opp på butikken en tur for å kjøpe inn noe middag, men så er været så ufyselig at jeg utsatte det en stund.... Er egentlig ganske sulten, så jeg håper det snart kommer litt opphold mellom skurene så jeg får løpt opp

Håper gullgutten din ikke var sinna på deg for å ha vært borte fra han da du hentet han. -Min gutt var litt sånn i begynnelsen, han storkoste seg i barnehagen, men var litt sint på meg for at jeg ikke bare var der og kikket på at han hadde det kjekt

Jeg kjenner også at kroppen er litt "godte-syk" etter jula, er vel ikke helt sånn søtsug som man får av å ha spist for mye karber, det sitter nok mer "mellom ørene". Jaja, det normaliserer seg vel etter noen dager med normale matmengder igjen.... Sønnen min syntes det var for galt at jeg skulle kaste godsakene som var igjen fra jula, så han tok det med seg til sin far, -i dag er jeg glad han ikke insisterte på å la det stå her, for da ville jeg definitivt hatt problemer med å la det stå

Jeg hadde min vanlige kantine-lunch i dag, røkelaks, egg, reker, majones og litt tomat. Nå lurer jeg veldig på hva jeg skal finne på til middag, vi får vel se hva nærbutikken har i hyllene, bruker egentlig ikke være det mest spennende utvalget der oppe. Får kanskje komme meg ut selv om det fortsatt regner. Uff, i år har det vært ille med stormer her i distriktet altså

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat