Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-12, 23:29   #21
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hvilke grønnsaker?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jeg har som mål å spise mer grønnsaker i 2012! Og frukt da.. (tør nesten ikke si det)

F.eks kål er noe jeg aldri bruker, men hodekål kan jo brukes til så mangt. Enkel og grei smørstekt kål er godt, så kan man jo lage kåldormar, crack slaw ++++. Men aldri i verden om jeg klarer finne på noe å bruke saker og ting til selv.. Må få inspo et annet sted.

*hihi* Jeg er glad i hodekål, men rekker jo aldri å spise opp et helt hode før det blir ødelagt! Selv om jeg kjøper de minste jeg finner omtrent, heldigvis koster de som regel ikke så mye da.
Jeg spiser også litt frukt, det er godt og inneholder en del fine stoffer selv om de kanskje ikke strutter av vitaminer slik mange liker å tro.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat