Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-12, 22:41   #4800
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Så kjekt å endelig se deg her inne igjen Pruttis Glad for å høre at du er motivert for å starte opp igjen. Det er forresten mange som anbefaler en gradvis nedtrapping, slik at overgangen blir litt mykere. En får visst litt mindre abstinenser og bivirkninger da har jeg hørt. Men ketoseånden kommer nok etter hvert uansett ja
Og målebånd høres mye bedre ut for deg enn å ta fram vekta, tror jeg Men fokuser først og fremst på å komme inn i gode vaner igjen, da kommer jo resultatene etter hvert uansett
Høres kjempekoselig ut med den skjønne hunden din, så kjekt at det ordnet seg og du fikk beholde den. Så nå er du mamma-prutti også

Ja, året 2011 er greit å legge bak seg synes jeg også. Det eneste som har gått som det skal fo meg dette året er maten, greit at det er noe jeg har kontroll på i alle fall Kjennes godt å ha et nytt helt ubrukt år foran seg. Ja, vet det bare er en dato, men det føles som mer enn det.

Jeg har aldri hørt noe om at Cocosa mugner, Maria, men nå har vel aldri et glass blitt stående så veldig lenge her i huset... Jeg trodde fett harsknet, ikke mugnet? -Og hvis det er harskt vil du vel smake det? Jeg ville skrapt av toppen og brukt resten av glasset dersom du synes smaken er grei.
Krysser fingrene for at det går greit alene med lillegutt i barnehagen i morgen Når er det du starter på skolen, da, Maria? -Er vel greit å være ferdig med innkjøring til da, tenker jeg.

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat