Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-12, 14:10   #17
Chamomilla
Seniormedlem

Chamomilla sin avatar

Medlem siden: May 2005
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Januartrening 2012

Jeg har lyst til å starte med 12-minutter ta seg helt ut pr uke for så å forhåpentlig øke bare jeg kommer igang med noe!
Noen som har erfaring med dette eller tilsvarende? Leste om det på Marks Daily Apple før jul.. Jeg er ikke fremmed for styrketrening fra før, men det er lenge siden... (alt som har med skikkelig trening å gjøre er litt for lenge siden). Jeg vil trene hjemme med minimalt bruk av utstyr (som jeg ikke har)..

Ellers vil jeg komme igang igjen med å gå turer i bratt terreng samt skiturerer både opp, bort og ned i vintersesongen. Jeg har vært i god form før, men det var før første barn kom for over ti år siden...

Yoga og qi-gong har jeg gjort innimellom i mange år, men må være flinkere til å få inn faste rutiner. Sette av faste tider kanskje? Qi-gong tar jo ikke lang tid og gjør underverker i forhold til å slippe unna kiropraktor om jeg har sovet på meg en liten kink (små barn som kravler i senga nattestid og blir hensyntatt ved at jeg blir liggende forkjært for lenge for eksempel).