Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-12, 00:18   #12059
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Det er liksom et steg videre når man finner andre verdier enn dem man finner i glasset og festene.

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg aner ikke hva hun mente, men det var nå det hun skrev ...

Jeg er enig med Kanutten, og ser ikke at hun skriver at folk som fester ikke har andre verdier. Det går vel mer på følelsen man får når man selv beveger seg videre fra festinga enn på å dømme de som fester

Jeg er nok litt på samme greie som deg, Carisma, jeg har skydd litt unna festene - av naturlige grunner, men jeg merker også at jeg ikke har sååå lyst til å omgås folk jeg ikke kjenner så godt, og slik sett har jeg nok godt av å utfordre meg selv litt. Jeg var på en fest i går og grudde meg litt, men gikk inn for å være med på leken og merket at de sosiale evnene i grunnen er ganske bra og jeg fikk mye positiv respons. Gjør godt for selvtilliten det

... men jeg er glad for at det er lenge til neste fest og alkoholinntak ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt