Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-12, 23:13   #50
Wonder woman
Medlem

Wonder woman sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Uti havgapet
Alder: 50
Wonder woman er ny på veien

Sv: Dere som har mistet mye hår ...

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Det gir seg

Ja det har det faktisk gjort:danse: Mister nesten ikke noe og håret ser bedre ut nå

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Du MÅ vaske håret minst to ganger når du vasker det, og du må massere sjampoen godt ned i hodebunnen. Jada, det er helt krise for du tror jo du river av deg ekstra med hår, men neida det er bare det håret som var løst fra før av. Og så må du skylle ekstra godt mellom hver sjamponering.

Synes det er vanskelig å skylle ut all såpen. Det blir også veldig mye floker. Har fått tak i leave in conditioner, den hjelper litt på flokene.

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Det glemte jeg å si...har fått masse nye hårspirer....tigger de nærmest om å bli værende og vokse seg store og sterke i rekordfart samt ta med seg alle naboene sine opp i lyset og luften så jeg får det tykke fine håret mitt tilbake.....
Er bare så dumt at jeg tydligvis er av de 20% som reagerer på påkjenninger med å miste håret, så er redd for at det skal skje igjen

Det ser ut som at jeg også er i den kategorien. Krysser fingrene for at spirene sitter fast på hodene våre

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg vil anbefale naturhårsbørste på det varmeste! Sliter SÅ mye mindre på håret og hodebunnen enn vanlig hårbørster. Jeg sverger til det.

Jeg fikk det til jul, sålangt er jeg veldig fornøyd!