Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-12, 16:02   #8
langaard
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: For og mot lavkarbo, tett på nett i kveld

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Det var sørgelig å lese svarene til Retterstøl. Spesielt en med diabetes som spør om det er lurt å gå på lavkarbo og kutte ut sukkeret. Han svarer at NEI, sukker kan du fortsette med - men fjern sukkeret ved å trene... for en dust. Jeg blir bare så opprørt når leger gir råd man blir mer syk av.

Hei,
nei, inulinresistens behandles best ved å fjerne sukkeret i blodet på den naturlige måten, nemlig ved å få musklene til å forbrenne sukkeret (les fysisk aktivitet). Gi kroppen din tid til pleie i hverdagen, tenk over om det er en aktivitet du liker-kroppen din vil takke deg med lavere blodsukkerverdier. Jeg vet det er vanskelig i en travel hverdag, men det er den beste medisinen vi har.

Helt utrolig

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat