|
Sv: Januartrening 2012
Jeg er med videre.
Treningserfaring: Startet vel seriøst i slutten av august. Fikk god hjelp av "Jillian Michaels" for å komme i gang, men prøver å variere mest mulig. Har i perioder problemer med å komme meg ut og da er DVD-er perfekt. Har hattt nesten 2 års sykdom i forkant av dette og fant ut at nå MÅTTE jeg trene opp kroppen fysisk, for kanskje å få andre bieffekter. Tidligere har det vært lite seriøs trening på meg. Var medlem på Elixia et år, men som mange andre endte jeg som "støttemedlem" etter et halvt år. I oppveksten var riding og dans mine fysiske hobbyer. Aktiv, men ingen store prestasjoner på utholdenhet og styrke. Det er vel dette som har fulgt meg videre. Aktiv jobb i barnehage, trives med ski, svømming osv. men aldri på særlig høyt treningsnivå.
Mål: Da jeg er mye passiv for tiden, har mengde nesten like mye å si som intensitet. Derfor teller jeg minutter og skritt. Prøver likevel å fokusere litt på intensitet og særlig på variasjon. Tror variasjon er bra for kroppen.
- 13000 minutter (fortsetter fra forrige måned, nye utfordringer på andre ffronter, gjør det naturlig å prøve å opprettholde framfor å øke.
- 20000 skritt (samme som i november, senket målet litt i desember av naturlige årsaker).

|