Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-12, 04:36   #34
ToreH
Gjest

Sv: 3 kg opp på like mange dager!

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Nei det var faktisk ikke en spøk og dette tar jeg som en fornærmelse. Syns du bør begynne å tenke litt over hva du skriver jeg og hvordan ting kan bli oppfattet.

Så hvis man går opp mange kg ila en periode så er det slik at da kan man like gjerne gi opp fordi osv ?

Jeg har gått opp nå siste døgnet 800 gram, men hvis det skulle gjøre noe annet enn å forsterke motivasjonen for å stå på enda hardere både i kosthold, innstilling og vilje....hvorfor er du her inne og skriver da?

Mener du seriøst at hvis du går opp 1 kilo eller 2 ila en kortere periode så mister du motivasjonen for å fortsette? Da tror jeg, og ta nå ikke dette ille opp, at du må lese mye mer om hva som påvirker og hvilke variasjoner du kan oppleve enten du velger det ene eller det andre kostholdet som slankemetode. Vekten vil uansett variere innenfor ulike variabler, det kan være hormonelle, følelsesmessige, stress, trening, vann, sykdom, etc etc som vil gi variasjoner. Det er jo totalen over tid som må være styrende. Om du går opp 2 kg ila en uke, so what? De forsvinner over et par mnd uansett, kanskje tilogmed etter en uke fordi , ja fordi de bare forsvinner bare du fortsetter å holde det du har begynt på, det som var ditt mål i utgangspunktet. Lykke til.

Svar med sitat