Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-11, 13:18   #6
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Santa Maria Coconut Milk Light og Garam Masala

Opprinnelig lagt inn av Aline, her.

Jeg kjøper coconut cream (nesten bare den tykke delen av kokosmelka) på invandrerbutikker, og det er godt, det! Men nå vet jeg ikke antall karber i den.. sjekket en annen type som er her hos mamma, men den stod det ingen ting på.

Tenker uansett at to ekstra karber i en hel gryte (som gjerne er til flere måltider) ikke gjør noe

Og kjøp krydderet på invandrerbutikk! Denne oppskriften er digg! Jeg bytter melkeproduktene med kokoskrem

ps, to karbo her og der kan utgjøre mye tilsammen på ketogen kost... noe jeg vet at du vet, mener ikke å belære deg assa