Tråd: Julebrus
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-05, 09:47   #19
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 55
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Julebrus

Opprinnelig lagt inn av dolphy

Helt riktig!! Men den er dessverre ikke spredt så langt utenfor fylkene våre.. Har faktisk sett den i Oslo!!!!!!!!!

Og dere som sier at den bare er det samme som champagneburs tar feeeeil! Den smaker faktisk helt noe for seg selv. Den smaker jul, ikke sant Fedonisten? Vi er fra ca de samme trakter er vi ikke??

Jeg husker jeg også kjøpte den da jeg bodde i Oslo. Fant ei lita "innvandrer-sjappe" (visstnok heeeeelt politisk ukorrekt å kalle det det, men men....) som faktisk hadde denne julebrusen - og førjulstida var reddet.

Enda lenger tilbake husker jeg at hvert år på 1. desember var venninna mi og jeg og kjøpte en flaske julebrus på deling og en marsipanpølse som vi også delte. Så gikk vi ute og koste oss med dette - og det var virkelig STARTSKUDDET på julestemning. I mitt hode snødde det alltid da også, men der kan det vel hende at hukommelsen er litt påvirket av ønsket....

God jul!

Dolphy: Ca hvilken trakt er du fra da, Dolphy? Jeg er sånn ganske så akkurat fra Hamar jeg.

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat