Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-11, 22:54   #3
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse og hard vekttrening

Har du ikke mye fettreserver, spis litt ekstra fett istedet.

Min erfaring med styrketrening er at nå går jeg aldri tom. Jeg måtte redusere litt på vektene, men korte pauser er nok til å fortsette når det blir tungt. Det går altså litt tregere, men fy søren så sterk jeg ble!

Du vil nok i mindre grad miste muskelmasse når du går ned i vekt enn på lavkalori. Dette fordi du faktisk gir kroppen den næringen den trenger, du sulter den ikke. OG den forbruker FETT som energi, ikke lett tilgjengelige karbohydrater inntatt gjennom maten.

Vær bare obs som det sies at de første par ukene bør du redusere treningen slik at kroppen får tid til å omstille seg til fett som energi.

Jeg anbefaler den nye boken til Kenn Hallstensen og Bjørn Ferry, Lavkarbo og trening for mer informasjon

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat