Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-04, 09:39   #8
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 55
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Mat før eller etter trening?

Opprinnelig lagt inn av Skorpia

Jeg har hørt at en skal spise rett etter trening for da er forbrenningen på topp,men sender dette videre til de som har peiling:-)

Ha-ha! Jeg har heller ikke så peiling, men jeg har fått et råd som jeg følger - og som fungerer for meg!

Når jeg trener for FETTFORBRENNINGENS skyld trener jeg på fastende hjerte om morgenen. Det tar da kortere tid før det er kun fett som forbrennes - siden det er forholdsvis lang tid siden forrige måltid.

Når jeg trener for å ØKE/OPPRETTHOLDE MUSKELMASSE trener jeg senere på dagen etter å ha fått i meg et måltid eller to eller tre.

I tillegg sørger jeg for alltid å ha proteiner med på treninga - slik at jeg kan hive innpå en "dose" så snart jeg er ferdig. Bruker gjerne da en proteinbar eller proteinpulver. Til de av dere som ikke er vant til å bruke proteinpulver/barer eller andre proteinprodukter, så må jeg bare få lov til å råde dere til å sjekke innholdet av karbohydrater nøye. Det er VANNVITTIG mye dårlig på markedet... Mye er sikkert OK og forsåvidt bra nok i en vedlikeholdsfase, men i fasen med ketose er det ikke mye som fungerer.

:-) fra Fedonisten

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat