Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-11, 23:38   #261
beate
Medlem

beate sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Alder: 51
beate er ny på veien

Sv: Veiedag for 15 kg-gjengen

Hei. Da er det leeeenge siden jeg har skrevet her Kan rapportere om at jeg før jul hadde klart å gå ned 5.2 totalt. Ikke så mye, men har vært så mye fram og tilbake så det er ikke så rart. Er imidlertid fornøyd med vekttapet jeg selv om jeg har tullet for mye

Usikker på hvordan det blir etter jul. Har som mål å slutte å røyke så det blir spennende hvordan det blir tenker jeg. Så vi får se hva som skjer. Satser ihvertfall på at det ikke blir noe særlig vektoppgang da selv om jeg vet mange sliter med det når de slutter å røyke.

Angående oppgang i jula ser det bra ut så langt, men nyttårshelga er ikke over enda så vi får se hvordan det blir til slutt

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat