Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-11, 21:00   #4791
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Ja, Nysgjerrig nok, var deilig å begynne i ny gruppe - og har fått både en veldig hyggelig leder og koselige kolegaer, så anspentheten er nok bare at "ting sitter litt i kroppen" fremdeles. Tusen takk for at du ser meg som hyggelig, sterk og utadvendt Jeg er nok det på mange måter, men har vel en del ballast med meg som gjør at jeg ikke er så psykisk sterk som jeg gjerne framstår som i mange sammenhenger. Hadde jeg vært helt sikker på at jeg hadde tålt det selv, skulle jeg tatt opp denne saken min videre, men akkurat nå er jeg bare glad for at jeg har fått en løsning for meg selv og lar det ligge - selv om jeg jo vet at det at jeg ikke tar det opp kanskje betyr at noen andre risikerer å bli utsatt for noe lignende av den lederen jeg hadde... -Men av og til må man bare beskytte seg selv litt også

En sløvedag hørtes bra ut, stress ned og ta vare på deg selv du Det høres ut som du har det bra, vennen, så håper jeg har rett når jeg tror det!
Den ekstra vekta tar du lett på nyåret, det er jeg helt overbevist om, du kan jo dette til fingertuppene nå, se det som motivasjon ja, riktig innstilling

Jeg skal jo ikke mer ned i vekt, men hvis du vil kan jeg alltids slanke bort ett par kilo for deg altså - men tenker du klarer det fint selv også!! Jeg har holdt vekta stabilt fra jeg nådde målvekta og nå fram til jul. Har bestemt meg for å ikke sjekke vekta i løpet av jula, kommer det på noe tar jeg det på nyåret. Jeg lever jo lavkarbo nå i jula også, så det kan uansett ikke bli snakk om så veldig mye, ligger vel på mellom 30-50g kh om dagen nå i jula. Usikker på om det er så mye at jeg legger på meg av det, men det vil vel januar vise Det lavkarbogodtet jeg har laget til jul har jeg tenkt å kose meg med fullstendig uten dårlig samvittighet.

Har faktisk litt problemer med å få hodet til å følge vekta, ser meg selv som større enn jeg er. Går automatisk bort og plukker opp klær i størrelse Large, men ender opp med å måtte kjøpe Small... -Men det tar nok bare litt tid så kommer selvbildet på plass. Litt morsomt på jobb eller blandt kjente, -hvis noen diskuterer lavkarbo - om det virker eller ikke, så er det alltid noen som sier "det er jo bare å se på Bente det, så ser en at det virker, det trenger vi jo ikke diskutere". -Morsomt å bli dradt fram som levende reklame på lavkarbo

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat