Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Koselig at du stikker innom - har vært litt "stusselig" her inne den siste tiden. Men du har sikkert rett i at en del av damene dukker opp igjen over nyttår - tid for nye bedre vaner - så får vi bare håpe på at det er oss de har lyst til å skravle med
Jeg har begynt i ny gruppe på jobb og har føt meg veldig godt mottatt. Føler meg fremdeles litt usikker og trår varsomt, kjenner jeg er sliten etter en dag pga at jeg ikke føler jeg slapper helt av, men regner med det går seg litt til etter hvert.
Jeg har også brukt litt tid på å tenke igjennom både året som har gått og året som kommer. Litt greit å gjøre opp status sånn på tampen av året. Mange gode ting å ta med seg. -Men også en del mindre hyggelige ting som en bare får prøve å rydde opp i og dra mest mulig lærdom ut av.
Håper du koser deg videre med romjul og nyttårshelg, vennen, enten du nå velger å være hjemme eller drar på hytta. Her blir det kos med barna og masse avslapping fram til over helga og hverdagen starter igjen. Stor klem til deg
Titt-titt!
Ny gruppe som i blanke ark & fargestifter høres bra ut - godt start på ett nytt år det vel? Synd du har "gruff" i ryggsekken fra forrige arbeidssted, men jeg forstår deg godt. Har du et bevisst forhold til det så kanskje du kan gjøre noe med det også? Hvis du er anspent, litt engstelig og innesluttet så tenk på det sterkeste mennesket du vet om; hvordan ville han / hun håndtert din hverdag? Du slår meg som en hyggelig, sterk og utadvendt dame Bente, - det kan du jo også minne deg selv på. :-)
I dag har jeg en sløve-dag, var godt det. Sto nettopp å tittet på meg selv i speilet, - tror nok jeg har gått opp litt igjen.. Det værste var kanskje at jeg tenkte mere på det som motivasjon?! Klar for nytt år og nytt kosthold jeg nå.
Hvordan går det med vekten din da? Går du fortsatt ned? Er det noe igjen av deg i det hele tatt mon tro? ;-)
Hvis ikke kan du få litt av meg altså!!
Klem!!
|