Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-11, 15:18   #17
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: God jul folkens

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Gratulerer, det er imponerende!!! Jeg har også stor tro på deg Marellla. Kjekt å se at du har engasjert deg, søkt kunnskap og fulgt opp fra dag en - absolutt et kjempe utgangspunkt for å lykkes

Og lavkarbo jul er kjempegodt spør du meg - jeg synes ikke det har vært noe problem - annet enn alle som maser på at "du må da smake bare litt". Siden jeg nå har nådd målvekta mi er det enda vanskeligere å få forståelse av de rundt en. -Men heldigvis er jeg så sta at jo mer de maser jo mindre frister det meg...

Gleder meg til et godt nytt lavkarbo år!!!

Tusen takk Bente Det er deilig å høre at du har tro på meg, alltid artig å høre sånt, ikke sant Det er takket være deg og andre snille sjeler her inne, at jeg har klart å være motivert! Hadde nok ikke klart dette uten dere!!

Ps, Det er desverre så mange som ikke kan akseptere at andre (dvs oss selv) vet hva vi selv vil... Dumt å mase om at man må smake litt osv... Jeg har selv vært litt sånn før, hadde ikke så mye forståelse for at andre var så nøye, men jeg holdt det iallefall for meg selv. Sa heller at de var så flinke som klarte å holde seg unna... Jeg har heldigvis full støtte i min og min svigersfamilie, de vet hvor lenge jeg har ønsket å gå ned i vekt. Det eneste min mor sier, er "Enn at du skulle begynne å spise så mye smør da!!" hehe... Og jeg sier hver gang "Jeg gjør ikke det!!! ", men hun tenker Lavkarbo = smør!

Gratulerer med å ha nådd målvekten din! Må føles herlig! Ønsker deg fortsatt god jul, og et godt nytt lavkarboår!