Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-11, 14:57   #27
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Du spiser ikke variert!

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Litt folkeopplysning må kanskje til? Du kan jo sette opp en oversikt over næringen i et helt brokkolihode (et HELT et?? Tøft! ), sammenlignet med en kneippskive med skinkepålegg og en skive tomat så kan hun jo se selv?

Ellers så kan man jo - når man får så massive kommentarer om sitt kosthold - kommentere at den samme brødskiva 2-3 ganger om dagen med skinkepålegg ikke akkurat kan sies og være variert heller?

Drit i de - dette er kun misunnelse! Hver dag i lunsjen på jobb når jeg har noe som skal varmes i mikro høres et samstemt stønn fra lunsjrommet om hvor dårlig gjort det er å lage sånn god matlukt - når de sitter med tørre skiver med brunost på Og de ALLER fleste pleier og spørre om hva jeg har med i dag som lukter så godt

Jeg liker brokkoli... Jeg spiste ikke stilken da, men brokkolitoppene fra en hel brokkoli er ganske mye brokkoli. Over halve middagstallerkenen var et berg med brokkoli. Når administrasjonsdamene fortsatt tror at brødskiva deres har mer vitaminer og mineraler, så er de så borte at det ikke er gøy å diskutere med dem en gang. Jeg tenkte på å legge måltidene inn i diett.no og skrive ut, men det ble med tanken. Neste gang, kanskje.

Jeg får mye misunnelse også. Jeg jobber turnus og lager mat på kjøkkenet på alle andre skift enn dagskift på hverdager. Da er det noen neser som sniffer noen ekstra ganger og ønsker at de også skulle spise maten min. Og jeg har fått en kvartseriøs beskjed om at det ikke er lov å ha med biff på jobb. Han ville også ha! Jeg ser at flere pirker litt i sin mat når jeg sitter ved bordet.

Men det er ikke så unormalt med varm lunsj hos oss. Vi har en internasjonal arbeidsplass med flere nasjonaliteter (Filippinene, Ungarn, Slovakia, Serbia, England) og der er det ikke like "uhørt" med varm lunsj som i Norge. Og dessuten har vi mange unge menn som ofte spiser fjordlands, grandiosa, gorby's, billy's og slike ting til lunsj.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat