Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-11, 13:24   #4789
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Heiii, - der var du jo!!
Julen her er ikke veldig lavkarbo...men nå har jeg "gitt" med tiden fram til nyttår, så er det på'n igjen. Nesten så jeg gleder meg litt også, er noe med å få tilbake strukturen på hverdagen igjen. Julen har vært fin her, mye mat, familie, fine presanger og i alt en koselig tid.
I dag er det stille på jobben altså, nesten alene her - sitter å tenker på om vi har nytt ventilasjonsanlegg - eller om det bare er at det er så stille her at jeg hører det suse for første gang. Godt med ro også, men dagene føles en god del lengre når det bli så lite action.
Tror jeg tar meg fri mot slutten av uken, tar en tur på hytta og nyter stilleheten der. Sammen med en nett-hund og kjæresten da selvfølgelig.

Blir litt tankefull når det nærmer seg ettt nytt år. Hvordan blir det mon tro? Og hva skjedde egentlig med året i år, som snart er historie? Hva er det jeg husker av det nye året når det er unnagjort? Hm - ikke vet jeg. Prøver å ha et bevisst forholdt til hva jeg fyller livet med, - sånn så godt det lar seg gjøre.

Greiere på jobben for deg nå Bente mor?
Og salsaen - når starter den?
Klar for et nytt år?

Jeg har en feeling av at noen av jentene vil dukke opp her over nyttår, vi får ta ansvar for å hlde liv i tråden så lenge vi da. Mens vi spekulerer i hva de andre driver med.

Stor klem til deg! (og de som event titter innom)

Koselig at du stikker innom - har vært litt "stusselig" her inne den siste tiden. Men du har sikkert rett i at en del av damene dukker opp igjen over nyttår - tid for nye bedre vaner - så får vi bare håpe på at det er oss de har lyst til å skravle med

Jeg har begynt i ny gruppe på jobb og har føt meg veldig godt mottatt. Føler meg fremdeles litt usikker og trår varsomt, kjenner jeg er sliten etter en dag pga at jeg ikke føler jeg slapper helt av, men regner med det går seg litt til etter hvert.

Jeg har også brukt litt tid på å tenke igjennom både året som har gått og året som kommer. Litt greit å gjøre opp status sånn på tampen av året. Mange gode ting å ta med seg. -Men også en del mindre hyggelige ting som en bare får prøve å rydde opp i og dra mest mulig lærdom ut av.

Håper du koser deg videre med romjul og nyttårshelg, vennen, enten du nå velger å være hjemme eller drar på hytta. Her blir det kos med barna og masse avslapping fram til over helga og hverdagen starter igjen. Stor klem til deg

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat